عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل به همراهی انگلیس خبیث دم از دفاع حقوق بشر می‌زنند ولی از رژیم‌های کودک‌کش حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی خراسانی امروز در تجمع بزرگ رهروان زینبی(س) در نیشابور اظهار داشت: در نیشابوری هستیم که نفس امام رضا(ع) در این شهر دمیده شده است و شهر شهیدان، مجاهدان و یاران مکتب فرهنگ محمد و آل محمد(ص) است.
وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) بدون هیچ تعصبی مایه افتخار پیامبر اسلام و همه ائمه هستند، شخصیتی که امام حسن(ع) و امام حسین(ع) به داشتن چنین خواهری افتخار می‌کنند.
حسینی خراسانی ادامه داد: ما مسؤولان رسماً اعلام می‌کنیم که نوکر حضرت زینب(س) هستیم و به این نوکری افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به حوادث منطقه تأکید کرد: مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل به همراهی انگلیس خبیث دم از دفاع حقوق بشر می‌زنند ولی از رژیم‌های کودک‌کش حمایت می‌کنند.
حسینی خراسانی ادامه داد: جوانان کشور ما بیدار شده‌اند و در برابر دشمن ایستاده‌اند، جوانان سلحشور افغانستانی و ایرانی در کنار جوانان لبنانی با رهبری رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصرالله بلایی بر سر دشمنان اسلام آورده‌اند که هیچ‌کس باور نمی‌کند.
عضو مجمع خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این مقاومت‌ها و جان‌فشانی‌های مدافعین حرم در ادامه حادثه کربلا و نقش‌آفرینی بی‌بدیل حضرت سیدالشهدا(ع) است.
وی گفت: داعش امروز به دنبال پیدا کردن راه فرار است و آمریکا و هم‌پیمانانش دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این تروریست‌ها را از موصل خارج کنند و در جای دیگر فتنه برپا کنند.
انتهای پیام//

برچسب ها: داعش ، دنبال ، راه فرار ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.