رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی به شهروندان نسبت به کلاهبرداری از طریق تماس های تلفنی هشدار داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از وقوع شیوه های نوین کلاهبرداری تلفنی افراد سودجو در استان مرکزی خبر داد و از شهروندان خواست در برابر تماس افراد ناشناس مراقبت و حساسیت داشته باشند .
سرهنگ نور الدین حسینی گفت : در چند ماهه گذشته گزارش و شکایت های متعددی درخصوص کلاهبرداری از شهروندان و تخلیه حساب آنها به پلیس ارجاع شده است که در این شیوه کلاهبرداری افراد سودجو با استفاده از چهار شیوه اقدام به کلاهبرداری از قشرهای مختلف جامعه می کنند .
وی افزود : دریکی از شیوه های کلاهبرداری تحت عنوان کارکنان رادیو جوان با شهروندان تماس گرفته و عنوان می شود که مخاطب برنده جایزه شده و لازم است برای دریافت جایزه به دستگاه خود پردازی مراجعه که پس از حضور فرد جلوی خود پرداز فرد تماس گیرنده مخاطب خود را قانع می کند که برابر با خواسته او اقدام کند که طی فرآیندی حساب بانکی مخاطب خالی می شود .
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شگرد دیگر این کلاهبردان نیز خبر داد و گفت : کلاهبرداران تحت عنوان نهادهای حمایتی مانند بهزیستی ، کمیته امداد و بنیاد شهید با شهروندان تماس گرفته و عنوان می کنند قرار است مبالغی به عنوان پاداش به حساب این افراد واریز شود که با حضور این افراد در جلوی دستگاه عابر بانک با شگردی خاص از حساب آنها برداشته می شود.
وی از شهروندا خواست چنانچه افرادی تحت این عناوین با آنها تماس گرفتند و یا از آنها کلاهبرداری شد قبل از هرگونه اقدام و در اسرع وقت موضوع را با پلیس آگاهی در میان بگذارند .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، پلیس ، آگاهی ، کلاهبرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.