مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بسیاری از بازیکنان لیگ برتری حتی از باشگاه های چهار فصل قبل خود طلب دارند و فدراسیون باید به این وضعیت سرو سامان دهد.

قاضی: دایی از اصلی ترین دلایل آقای گلی من است/ مسئولان فدراسیون باید وضعیت آشفته پرداخت مطالبات بازیکنان را درست کنندمحمد قاضی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواندرباره نتایج خوب نفت در لیگ شانزدهم و قرار گرفتن این تیم در رتبه سوم جدول، بیان کرد: خدا را شاکرم که پس از شکست مقابل پرسپولیس در بازی با ذوب آهن نتیجه خوبی گرفتیم. در این دیدار برای کسب پیروزی تلاش زیادی کردیم و به نوعی جنگیدیم. کادرفنی و بازیکنان نفت تا آخرین دقیقه بازی زحمت کشیدند و توانستیم به هدف خود برسیم.

وی درمورد قرار گرفتن در صدر جدول برترین گلزنان لیگ، گفت: یکی از اصلی ترین دلایل این امر حضور علی دایی روی نیمکت نفت و تمرینات ویژه ای است که وی برای مهاجمان تیمش در نظر می گیرد. البته تمام بازیکنان نفت در گلزنی های من تاثیر دارند. بایداز بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم که با وجود تمام مشکلات تیم ما را در این جایگاه قرار داده اند. تلاش تمامی اعضای تیم نفت سبب شده تا محمد قاضی دیده شود.

قاضی ادامه داد: بازیکنانی که از فصل گذشته در ترکیب نفت باقی مانده اند، کیفیت بالایی دارند. بازیکنانی هم که در این فصل جذب شده اند، بابرنامه و برای رفع نقاط ضعف، به نفت آمده اند. بازیکنان جوان و باانگیزه ای هم در ترکیب تیم ما حضور دارند. همه ایران می دانند که علی دایی استاد پرورش استعدادهای جوان است. تمام این عوامل در نتیجه گیری تیم ما تاثیرگذار است و امیدوارم با حمایت مسئولان همین روند تداوم یابد.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درباره این که آیا مشکلات مالی می تواند در روند نتیجه گیری این تیم تاثیرگذار باشد یا خیر، گفت: بیشتر تیم های لیگ از لحاظ مسائل مالی با مشکل رو به رو هستند. در تیم ما هم بحث انتقال باشگاه از وزارت نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش تا حدی دردسرساز شده است. باید این مسئله هر چه زودتر به پایان برسد تا تمرکز بازیکنان و کادرفنی تنها روی نتیجه گیری تیم باشد.

وی افزود: من اصلا در جریان واگذاری مالکیت باشگاه نفت نیستم و به نظرم این امر ارتباطی هم به بازیکنان ندارد چرا که وظیفه ما ارائه بهترین عملکرد در تمرین و بازی است.

آقای گل فعلی لیگ برتر با اشاره به این که مشکلات مالی می تواند به اصلی ترین سد این تیم برای نتیجه گیری در ادامه رقابت های لیگ تبدیل شود، اظهارداشت:  پس از پایان بازی نفت و ذوب آهن برای شهریاری سرپرست باشگاه، مثال فصل گذشته صبا قم را زدم. این تیم در نیم فصل نخست فصل گذشته  با درایت علی دایی و دستیارانش و تلاش بازیکنان  بین چهار تیم ابتدایی جدول قرار گرفت اما پس از کنار کشیدن حامی مالی از بحث پرداخت مطالبات بازیکنان، در نیم فصل دوم وضعیت بدی پیدا کرد. 

وی ادامه داد: بسیاری از بازیکنان لیگ برتری حتی از باشگاه های چهار فصل قبل خود طلب دارند. مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان باید با اتخاذ تدابیری درست به این وضعیت آشفته سر و سامان دهند. باشگاه های بدهکار خیلی راحت با بازیکنان جدید قرارداد می بندند و بر میزان بدهی ها افزوده می شود. کافی است شما به پرونده های شکایت مالی در کمیته انضباطی نگاه کنید. من حدود 450 میلیون از استقلال، 300 میلیون از پرسپولیس، حدود 400 میلیون از ذوب آهن و صبا طلب دارم و برای تمام این مبالغ نگرفته، باید مالیات پرداخت کنم. 

مهاجم اسبق سرخابی های پایتخت تصریح کرد: تا زمانی که بحث عادی پرداخت مطالبات  در فوتبال دنیا، در فوتبال ایران درست نشود نمی توان انتظار داشت که فوتبال ما در میادین بین المللی جایگاهی به دست آورد. 40 نفر در یک تیم فوتبال درگیر هستند و زمانی که این تیم نتیجه نمی گیرد نباید تنها به دلایل فنی نگاه کرد. حتی اگر یک بازیکن هم در زمین تمرکز نداشته باشد، دودش به چشم کل تیم می رود چه برسد به این که کل بازیکنان فکر و ذکرشان، مسائل مالی باشد. به هر حال امیدوارم مانند والیبال که در هفته گذشته یک تیم به دلیل بدهکاری مجوز بازی را کسب نکرد، در فوتبال هم قوانین سخت گیرانه ای وضع شود.

قاضی درمورد امید خود برای دعوت به تیم ملی،  گفت: من دوران خوبی در تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش داشتم و چیزهای زیادی از وی یاد گرفتم. تمام تلاشم را برای این که بار دیگر بتوانم پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم به کار می گیرم و امیدوارم کادرفنی تیم ملی هم نظر مناسبی روی من برای دعوت به تیم ملی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار