هفته یازدهم رقابت های لیگ یک فردا برگزار خواهد شد.

جنگ برای صدرنشینی/ دربی مازندران در هوای ابریبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران فردا دیدار های هفته 11 لیگ یک برگزار می شود و دربی بوشهر و دربی مازندران جزو بازی های حساس هستند و از طرفی بازی تیم های صدر نشین هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

نساجی مازندران - خونه به خونه بابل

ال مازنوی مازندران یکی از حساس ترین بازی ها در هفته یازدهم لیگ کشور امروز برگزارمی شود.

تقابل تفکرات مرزبان و فکری روزی تماشایی را برای تماشاگران فوتبال در قائمشهر رقم خواهد زد. نساجی حساب ویژه ای روی عباس زاده ( مهاجم سابق پرسپولیس) آقای گل فعلی لیگ یک باز کرده ، تا تیم خونه به خونه را که تا اینجای فصل روند رو به رشدی داشته، در خانه خود متوقف کند.

هر دو تیم با داشتن طرفداران پرشور بی شمار و همچنین هیجانات و کری های قبل بازی، شرایط جدول و انتظار برد، روز سختی را برای تورج حق وردی داور مسابقه و کمک هایش رقم خواهند زد.


ملوان بندرانزلی - بادران تهران

انزلی چی ها که همچنان در بازیهای داخل خانه می برند از شاگردان میثاقیان پذیرایی می کنند که دو هفته ای است خوب نتیجه گرفته و با برد در دو بازی اخیر، به رتبه هفتم جدول رسیدند.ملوان 18 امیتازی در جایگاه 5 جدول قرار دارد.

راه‌آهن تهران - سپیدرود رشت

رشتی ها که این فصل بسیار خوب نتیجه گرفتند و صدرنشین رقابتها هستند در تهران میهمان راه آهن هستند که هفته قبل در بوشهر سه امتیاز ارزشمند کسب کردند.راه آهن هفته گذشته اولین برد خودر ا مقابل پارس جنوبی بدست آورد و باید به مصاف تیم صدر نشین سپیدرود برود.تیمی که با وجود تمام مشکلات در رتبه نخست جدول قرار دارد.

اکسین البرز - مس رفسنجان

اکسینی ها که با نتایج ضعیف در دو هفته اخیر، صدرنشینی را از دست داده و به رتبه سوم جدول سقوط کردند در مصاف با مس رفسنجان متحول شده به برد می اندیشند.مس هفته گذشته تیم مدعی را با قدرت شکست داد و حالا باید به مصاف تیم اکسین می رود که در جایگاه سوم قرار دارد.بدون شک این سه امتیاز برای هر دو تیم تاثیر گذار است.

گل‌گهر سیرجان - استقلال اهواز

سیرجانی ها پس از دو شکست متوالی و فاصله گرفتن از صدر جدول، در مصاف با قعرنشین رقابتها، فقط به کسب سه امتیاز می اندیشند.استقلالی ها در سفر 17 ساعته به سیرجان رسیدند و خستگی بازیکنان می تواند فرصت خوبی برای نفت باشد تا شاگردان بگوویچ این تیم ته جدولی را شکست دهند.

نفت مسجدسلیمان - آلومینوم اراک

شاگردان بختیاری زاده با کسب نتایج ضعیف در چند بازی اخیر، در شرایط بحرانی به سر می برند و برای خروج از بحران، چاره ای جز شکست تیم خوب آلومینیم اراک ندارند.سه امتیاز این بازی می تواند آلومینیوم را به بالای جدول برساند و از طرفی برای تیم نفت مسجد سلیمان 12 جدولی تاثیر چندانی ندارد.

مس کرمان - فولاد یزد

کرمانی ها که نتایج چندان خوبی کسب نکردند به مصاف یزدی هایی می روند که با تعویض سرمربی، نتایج خوبی کسب کردند.مس که در تدارک برگزاری مسابقه با استقلال در جام حذفی است قصد دارد تیم فولاد را شکست دهد تا با آمادگی بالا در زمین خود فولاد را شکست دهد.

ایرانجوان بوشهر - پارس جنوبی جم بوشهر

دو تیم بوشهری رقابتها، برگزار کننده دیداری حساس خواهند بود. شاگردان تارتار، پس از کسب نتایج خوب اول فصل، در هفته های اخیر نتایج بدی کسب کردند و از صدر به میانه های جدول رسیدند.پارس جنوبی هفته گذشته سه امتیاز شیرین به تیم راه آهن هدیه داد و در طرف دیگر ایرانجوان یک امتیاز از استقلال ته جدولی گرفت.

فجرسپاسی شیراز - خیبر خرم‌آباد

فجری ها که در بدترین شرایط خود به سر می برند به مصاف خیبری می روند که با آمدن داود حقدوست بعنوان سرمربی، نتایج خوبی کسب کردند و از قعر جدول فاصله گرفتند.این دو تیم از لحاظ مالی شرایط مشابه دارند و اگر وضعیت مالی دو باشگاه حل نشود بدون شک فجر سپاسی و خیبر خرم آباد با مشکل رو به رو خواهند شد.خیبر با 9 امتیاز در جایگاه 14 قرار دارد و فجر سپاسی با 4 امتیاز در جدول 17 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار