رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت: آسفالت بسیاری از معابر، به دلیل آنکه پروژه‌های فاضلاب سایت‌های مسکن نیمه‌ کاره رها شده، انجام نگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا شیخ‌ پور رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه  اظهار کرد: سایت اول مسکن مهر امیدیه شامل 1200 واحد تکمیل و واحدها نیز به متقاضیان تحویل داده شده است و مردم در آن‌ها ساکن هستند.

وی افزود: سایت 55 هکتاری شامل 1100 واحد و سایت 60 هکتاری شامل 2300 واحد، دیگر سایت‌های مسکن مهر شهرستان هستند که در سایت 55 هکتاری حدود 40 درصد از واحدها تکمیل شده‌اند و مردم در آن‌ها ساکن هستند. در سایت 60 هکتاری نیز حدود 20 درصد از واحدها تکمیل و مردم در آن‌ها ساکن شده‌اند.

شیخ پور تصریح کرد: امیدواریم سایت 55 هکتاری مسکن مهر تا پایان سال به اتمام برسد زیرا واحدهای باقی‌مانده آن در مرحله نازک ‌کاری و سفت ‌کاری هستند اما اگر برای سایت 60 هکتاری مشکل خاصی به وجود نیاید، تا پایان سال 96 واحدهای آن به اتمام خواهند رسید.

وی گفت : برای ساخت امکانات روبنایی، کمبود اعتبارات وجود دارد و به این دلیل در سایت 55 هکتاری که 1100 واحد در آن در حال ساخت است، برای ساخت مدرسه و مرکز بهداشتی هیچ اقدامی نشده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه افزود: در سایت 60 هکتاری نیز در مرحله آسفالت معابر هستیم و زیرساخت‌ها در حال تکمیل هستند.

شیخ‌ پور با اشاره به این نکته عمده‌ترین مشکل واحدهای در حال ساخت، بحث فاضلاب است، بیان داشت : آسفالت بسیاری از معابر، به دلیل آنکه پروژه‌های فاضلاب سایت‌های مسکن نیمه‌ کاره رها شده، انجام نگرفته است و امیدواریم در این زمینه شرکت آبفا نسبت به تکمیل پروژه‌های فاضلاب این سایت‌ها اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: سایت‌های مسکن مهر امیدیه در سایر زیرساخت‌ها مانند، آب، برق و گاز وضعیت نسبتا خوبی دارند و مردم از این امکانات بهره ‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.