رئیس کمیته امداد در دیدار با استاندار مرکزی از افزایش 2 برابری تسهیلات اختصاص یافته به اشتغال کمیته امداد خبرداد.

افزایش 2برابری تسهیلات اختصاص یافته به اشتغال کمیته امدادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در دیدار با استاندار مرکزی گفت : تسهیلات اشتغال در راستای شعار دولت دوازدهم برای کمیته امداد مبنی بر ریشه‌کنی فقر مطلق با حمایت دولت و مجلس ازهزار میلیارد تومان به دو هزار و 100 میلیارد تومان افزایش یافت.

فتاح با ابراز امیدواری ریشه کنی فقردر کشورافزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به تولید و اشتغال در کنار اقتصاد مقاومتی وظیفه مسئولان سنگین‌تر شده که یکی از این رسالت‌های سنگین تلاش در مسیر اشتغالزایی است.

وی اضافه کرد : سال گذشته اقدامات خوبی در اشتغالزایی انجام شد ودر استان مرکزی3هزار نفراز تسهیلات 42 میلیارد تومانی ایجاد اشتغال بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد ادامه داد : ایجاد شعبه وام صندوق کمیته امداد برای مددجویان در تمام استان‌ها درحال پیگیری است و از دولت تقاضا داریم بودجه‌ای را برای این صندوق درنظر گرفته و مساعدت داشته باشد تا بتوانیم تسهیلات بدون بهره‌ای را به مددجویان این نهاد ارائه کنیم.

وی در زمینه رفع مشکلات مسکن قشر مددجو از شهرداری‌ها تقاضا کردکه زمین با قابلیت ساخت‌وساز به کمیته امداد واگذار کنند تا این نهاد واحدهای مسکونی به نام متقاضیان بسازد.

فتاح کاهش 10 درصدی جمعیت کمیته امداد را نشانه حمایت مردم از کمیته امداد و اقدامات مطلوب و ارزشمند این نهاد در توانمندسازی مددجویان دانست.

انتهای پیام/ ج


دیدار فتاح رئیس کمیته امداد با استاندار مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.