رییس شبکه بهداشت و درمان بردسکن ، در راستای اجرای طرح تحول سلامت سه محل زیست پزشک و یک مرکز جامع خدمات سلامت در سطح شهرستان تا پایان سال جاری خبرداد.

محمدحسین زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفتدر راستای اجرای طرح تحول سلامت سه محل زیست پزشک هریک با زیربنای ۶۰مترمربع و یک مرکز جامع خدمات سلامت با زیربنای ۵۲۵مترمربع در سطح شهرستان بردسکن تا پایان سال جاری ساخته می شود.

وی افزودطبق برنامه ریزی های انجام شده در استان خراسان رضوی ؛ ۴۰۵پروژه در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد.

حسین زاده گفتسهم شهرستان بردسکن در این ارتباط یک مرکز خدمات جامع سلامت در روستای کلاته نو، سه محل زیست پزشک در شهرهای شهرآباد، انابد و دهستان درونه است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بردسکن افزودعملیات ساخت این پروژه ها زیرنظر مدیریت فنی دانشگاه بزودی آغاز و انتظار می رود طبق برنامه ریزی های انجام شده و با پیگیری شبکه بهداشت و درمان ، ظرف مدت ۴ماه آینده به بهره برداری برسد.

رییس شبکه بهداشت و درمان بردسکن به فراهم کردن زیرساخت ها اشاره کرد و گفتساخت زیست پزشک در این مناطق باعث می شود پزشکان به صورت شبانه روزی مستقر وافزایش ماندگاری و کیفیت خدمات نیز برای مردم فراهم شود.

انتهای پیام//و.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.