تبریز؛

امضای تفاهم نامه همکاری ما بین شهرداری کلانشهر تبریز و صدا و سیما

پنج تفاهم‌ نامه همکاری میان شهرداری کلانشهر تبریز و صدا و سیما امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این تفاهم نامه در راستای تبریز ۲۰۱۸ میان علی دارابی  معاون امور استان‌های رسانه ملی و نجفی شهردار کلانشهر تبریز به امضا رسید .

 معاون امور استان‌ های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت : رسانه ملی با ساخت سریال مستند، گزارش‌ های خبری و برنامه‌های ترکیبی به این حرکت فرهنگی کمک خواهد کرد.

علی دارابی افزود : تبریز و آذربایجان در ایجاد  انقلاب شکوهمند اسلامی و جریانات مهم  سیاسی، دینی و اقتصادی پیشگام است .

 وی خاطرنشان کرد :  لشکر آذربایجان و سراداران لشکر عاشورا  ظهور و بروزشان در تبریز بوده و مردم متدین و با غیرت این خطه از کشورمان برای سرافرازی ایران اسلامی همیشه در تکاپو بودند.

دارابی با اشاره به اینکه پاکی مردمان تبریز و تمیزی شهر برای همه روشن و نمایان است، تصریح کرد: صدا و سیما برای نشان دادن این دلاورمردی‌ها تلاش کرده و از این به بعد تلاش مضاعف خواهد کرد.

شهردار کلانشهر تبریز نیز با اشاره به تعامل مطلوب با صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: شبکه سهند در معرفی جایگاه ممتاز تاریخی و فرهنگی کلان‌شهر تبریز و آذربایجان سنگ تمام گذاشته است.

نجفی با اشاره به اینکه انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، یک فرصت ارزشمند ملی برای تقویت شاخص‌های گردشگری کشور است، افزود :  صداوسیما سفیر اقتصادی، گردشگری و فرهنگی کشور است و می‌تواند تبربز 2018 را فراتر از محدوده جغرافیایی تبریز و ایران اسلامی مطرح کند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.