تبریز؛

معرفی درست و صحیح نهضت حسینی از اهداف صداوسیماست

هدف از تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در ایام محرم ، معرفی درست و صحیح اهداف نهضت حسینی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در مراسم تقدیر از این مرکز به خاطر پوشش مناسب عزاداری های بازار تبریز گفت : تجمعات و عزاداری هایی که در ایام محرم انجام می شود خارج از هرگونه حزب و تشکل حرکت های مردمی هستند که از عشق درونی مردم به امام حسین (ع) است  .

وی افزود : تلاش داریم همانند دیگر برنامه ها تصویری درست از عزاداری بازار تبریز را نشان دهیم تا به نوعی سهمی در پایداری نهضت عاشورا داشته باشیم .

وی از هیات امنای بازار تبریز خواست همزمان با برگزاری عزاداری در بازار که به عنوان برندی در دنیا معرفی است به کارهای فرهنگی هم بپردازند و با توجه به حجم بالای احسان و نذری که در بازار در طول عزاداری ها صورت می گیرد مردم مناطق دیگر شهر از جمله مناطق محروم هم از این خان حسینی بهرمند شوند .

شادرس مسئول هیات امنای بازار تبریز هم در این نشست با تقدیر از تلاش های مدیرکل و تمامی عوامل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از پوشش حرفه ای و اصولی مراسم بازار تبریز گفت: عزاداری بازار تبریز منظم ترین و منسجم ترین عزاداری در تبریز است که قدمت بالایی دارد و توانسته در کشور و استان مخاطبان زیادی را جذب کند  .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.