قم؛

پیشرفت 97 درصدی ساخت و تجهیز بیمارستان فرقانی قم

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان فرقانی قم با پیشرفت 97 درصدی در ساخت و تجهیز بزودی به چرخه بهداشت و درمان استان اضافه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ مراحل تکمیل ساختمان و تجهیز  بیمارستان فرقانی قم طبق برنامه زمان بندی و با افزایش نیروی انسانی و مدت زمان فعالیت از سوی پیمانکار طرح و با حضور مستمر تیم های کارشناسی، نظارتی و اجرائی این دانشگاه به سرعت در حال انجام است.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فرقانی با 350 تخت در 9 طبقه و با متراژ 27 هزار مترمربع مراحل پایانی ساخت و تجهیز را پشت سر می گذارد.
این بیمارستان دارای بخش های اورژانس، جراحی، آی سی یو(مراقبت های ویژه)، ان آی سی یو(مراقبت های ویژه نوزادان)، جراحی زنان، داخلی زنان، جراحی مردان، داخلی مردان، اطفال و بخش های جانبی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و فضاهای پشتیبان است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به گذشت 13 سال از آغاز عملیات ساخت بیمارستان فرقانی گفت: به دلایل گوناگون روند ساخت و تجهیز این بیمارستان در گذشته با کندی انجام گرفت اما از سال 93 با پیگیری های مسوولان این دانشگاه قرارداد پیمانکار بیمارستان فرقانی بروز و عملیات تکمیل آن از سر گرفته شد.
دکتراکرمی ادامه داد:باتوجه به این که این بیمارستان گامی درجهت تحول نظام سلامت است به دلیل مشکلات اجرائی تکمیل عملیات عمرانی این بیمارستان در سال 1394 با تاخیر مواجه شد و همین موضوع باعث به تعویق افتادن زمان افتتاح بیمارستان فرقانی شده است.
وی افزود: برای حل مشکلات اعتباری مربوط به این طرح برای نخستین بار تسهیلات بانکی به مبلغ 500 میلیارد ریال اخذ و در بیمارستان مذکور هزینه شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار