قم؛

تقدیر وتشکر وزیر بهداشت ازشهرداری وشورای شهرقم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان این که شهرداری و شورای شهر قم اعلام آمادگی کرده که هیچ‌وجهی را به‌عنوان عوارض برای ساخت بیمارستان مطالبه نکند ازشهرداری وشورای شهرقم تقدیروتشکرکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛دکترقاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهرداری و شورای شهر قم اعلام آمادگی کرده است که هیچ‌وجهی را به‌عنوان عوارض برای ساخت بیمارستان مطالبه نکند که اگر این‌طور باشد از شهرداری و شورای شهر قم بسیار ممنون و خوشحال هستیم.
 
وی در پاسخ به سؤالی در خصوص برخی مباحث مطرح‌شده در خصوص طلب 137 میلیارد تومانی شهرداری قم بابت عوارض بیمارستانی در پردیسان افزود: من یک‌بار این بحث را مطرح کردم و اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری قم گفتند که این حرف خلاف است و من خوشحال شدم و امیدوارم گزارشی که مطرح‌شده خلاف باشد.
 
دکترهاشمی گفت: احتمالاً این مباحثی که مطرح شده نیز طبق اظهارنظر اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری حتماً خلاف و اشتباه است.
 
وی تصریح کرد: بانک پاسارگاد که درصدد احداث این بیمارستان است باید پیگیر این مباحث باشد و مبنا اظهارنظر اعضای شورای شهر و شهرداری قم است و امیدواریم برای ساخت بیمارستان هیچ‌گونه عوارضی دریافت نشود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار