زائران اربعين در ثبت نام در سايت سماح دقت لازم را انجام دهند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اشاره به راه اندازي سايت هاي جعلي به نام وب سايت سماح ، به زائران اربعين هشدار داد.

سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي اظهار داشت: در اين ايام كه عزاداران حسيني به دنبال فراهم كردن مقدمات ثبت نام در سايت سماح براي شركت در همايش بزرگ پياده روي اربعين هستند، احتمال اينكه عده اي نيز از اين موقعيت سوء استفاده کنند و با راه اندازي سايت هاي جعلي به نام وب سايت مذكور اقدام به كلاهبرداري و سرقت اطلاعات و برداشت هاي غير مجاز از حساب آنها کنند ، وجود دارد.

وي به زائران اربعين حسيني كه مي خواهند در اين وب سايت ثبت نام کنند توصيه کرد : حتماً به آدرسی که در نوار ابزار آمده توجه كنند كه در آن از پروتكل https// استفاده شده باشد و در غير اين صورت سايت مذكور جعلي است.

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت : همچنين در نوار آدرس اين وب سايت يك علامت قفل شكل است كه تمام الزامات و مشخصات سازمان حج و زيارت قابل مشاهده است .

سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي افزود : اگر اطلاعاتي غير از اطلاعات اين سازمان در آن وجود داشت حاكي از جعلي بودن اين سايت است و كاربران مي بايست از ثبت نام درآن خودداري كنند.

وی خاطر نشان كرد: شماره تلفن 2184355 واحد مشاوره پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان ، بصورت روزانه در خدمت شهروندان است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.