فرمانده انتظامی قزوین ارش اين كالاها را یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعلام كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سردار مهدی محمودی اظهار کرد: با توجه به اینکه این استان یکی از شاه‌راه‌های اصلی استان‌های شمالی، شمال غربی و غرب کشور محسوب می‌شود، در این راستا می‌تواند مسیر ترانزیتی برای افراد سودجو و افرادی که به دنبال کسب منافع نامشروع از روش قاچاق کالا هستند، باشد.

وی افزود: اقدامات مناسب و ویژه‌ای برای جلوگیری از ورود و خروج کالاهای داخلی و خارجی از سوی نیروهای انتظامی استان قزوین صورت می‌گیرد که این اقدامات به صورت مستمر و پیوسته است و از نمونه این اقدامات می‌توان به دستگیری باند قاچاق طی دو تا سه روز گذشته اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: طی چند روز گذشته قاچاقچیان یک کاروان و باند قاچاق کالا با وجود 10 خودرو و پوشش اسکورتی ویژه قصد عبور از حوزه استحفاظی این استان را داشتند که با اقدامات و پیگیری‌های نیروهای پلیس استان قزوین عبورآنان بی‌نتیجه ماند و دستگیر شدند.

محمودی خاطرنشان کرد: با هشدار پلیس به قاچاقچیان و عدم توجه این افراد سودجو پس از تعقیب و گریز با اقدامات فنی و پلیسی٬ خودرو‌های باند قاچاق یاد شده متوقف و با 12 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

انتهاي پيام/ب

برچسب ها: فرمانده ، کشف ، کالا ، قاچاق ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.