مسئولان آمریکایی اعلام کردند که دو جنگنده آمریکایی و روسی، دو هفته پیش، تا آستانه برخورد با یکدیگر در آسمان سوریه پیش رفته اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ مقامات آمریکایی اعلام کردند دو جنگنده آمریکایی و روسی بر فراز سوریه تا مرز برخورد پیش رفتند. 

جف هاریگان، از فرماندهان نیروی هوایی آمریکا، روز جمعه اعلام کرد که دو هفته پیش، یک جنگندۀ روسی «به شکل خطرناکی» به یک جنگندۀ آمریکایی بر فراز آَسمان مناطق شرقی سوریه نزدیک شده است. هاریگان تأکید کرد «خطر جدی وقوع حوادث هوایی» در آسمان سوریه افزایش یافته است.

اسکای نیوز به نقل از هاریگان نوشت این دو جنگنده در روز 17 اکتوبر تا آستانۀ برخورد با یکدیگر پیش رفته اند. در این حادثه، یک جنگندۀ روسی که یک هواپیمای جاسوسی را همراهی می کرده، با نزدیک شدن به جنگندۀ آمریکایی در اطراف آن مانور داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۵
استادازکجامطمئن هستی جنگنده روسی سرنگون میشدمطالعه تان رابیشترکنیدسوخو تی پنجاه قادراست به تنهایی هم زمان باشش اف شانزده درگیروهرشش جنکنده راساقط کندجنگنده سوخوتیپنجاه حتی درمسافت سیصدپنجاه کیلومترروی شش هدف قفل راداری وموشکی میکندودربعضی درگیری هابالاترازاف سی وپنج است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۵
جنگ مال بچه هاست
بزرگها بحث می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۵
انشالله روزی خواهد رسید آمریکا از صفحه کتاب های جغرافیا حذف خواهد شد بجای آن کشورهای دیگه با اسمهای دیگه ثبت خواهد شد
Germany
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۵
در صورت درگیری مطمئناً جنگنده روسی ساقط میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۵
دمش گرم بابا
آخرین اخبار