مسابقات انتخابی دو صحرانوردی آقایان با حضور 45 نفر در قالب 7 تیم در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛مسابقات انتخابی دو صحرانوردی آقایان با حضور 45 نفر در قالب 7 تیم از شهرستان های ارومیه ، اشنویه ،بوکان ، پیرانشهر ، مهاباد، میاندوآب ونقده روز جمعه در ارومیه برگزار شد.

این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان به مسافت 6 کیلومتر ، جوانان به مسافت 8 کیلومتر و بزرگسالان به مسافت 12 کیلومتر بمنظور انتخاب نفرات برتر رده های سنی جهت اعزام به مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور برگزار ودر پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی وبه تیم های اول تا سوم مجموع سه رده سنی کاپ قهرمانی اهداء شد.

نتایج رده سنی بزرگسالان:

در این رده صابر مرادی از شهرستان مهاباد ، احمت استوار از شهرستان مهاباد وداود امجدی از شهرستان ارومیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند. وتوحید خورشیدی از شهرستان ارومیه در رتبه چهارم قرار گرفت.

نتایج رده سنی جوانان :

در این رده سنی محمد سوری از شهرستان مهاباد بر سکوی قهرمانی ایستاد و محمد خطایی از شهرستان پیرانشهر ، پیمان مام قادری از شهرستان بوکان وسهند ابراهیمی از شهرستان ارومیه بترتیب در رتبه های دو تا چهارم قرار گرفتند.

نتایح رده سنی نوجوانان :

در این رده سنی فردین محمد نیا بر سکوی قهرمانی تکیه زد و میلاد مصطفی پور از شهرستان پیرانشهر نایب قهرمان شد و امید مقدمی از شهرستان پیرانشهر و میثم پیامی از شهرستان ارومیه بترتیب سوم وچهارم شدند.

در پایان این مسابقات ودر مجموع تیمی سه رده سنی شهرستان بوکان قهرمان شد و تیم های شهرستان های مهاباد و ارومیه بترتیب در جایگاه های دوم وسوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.