یاسوج؛

فرسوده بودن ناوگان راهداری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناوگان راهداری این استان فرسوده است و نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی خوان پایه در آیین معارفه نخستین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد در یاسوج به جدا شدن حوزه راهداری از اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل فرسودگی ناوگان راهداری این استان با برنامه ریزی اصولی و منسجم برطرف خواهد شد.

وی گفت: راهداری زمستانه در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کوهستانی بودن آن یکی از دشوارترین امور راهداری در کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه ریزی و نظارت مستمر بر عملیات راهداری با رویکرد حفظ، نگهداری و ایمن سازی جاده‌های ارتباطی حوزه‌های استحفاظی استان و افزایش ایمنی جاده‌ها به منظور ارتقای امنیت جانی و مالی مردم برنامه‌های بلندمدت و در دستور کار این اداره کل است.

خوان پایه تلاش و اقدام لازم برای کاهش تصادفات جاده‌ای را از مهمترین برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد دانست.

نخستین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد نیز گفت: می‌طلبد که با برنامه ریزی‌های لازم و طراحی افق‌های کوتاه، میان و بلندمدت همراه با حفظ زمان بندی مناسب امور مربوط به راهداری در این شهرستان ساماندهی شود.

مهران مسعودی اظهار داشت: لازمه تکریم و احترام به متولیان امر راهداری شهرستان بویراحمد ایجاد فضای نشاط و تعامل دوسویه با مردم است.

وی افزود: همکاری مستمر با انجمن‌ها و شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های مهم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد است.

در این آیین مهران مسعودی به عنوان نخستین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد منصوب و معرفی شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.