براساس اعلام استانداری تهران هدایایی که به مدال آوران المپیک وعده داده شده بود پس از اربعین حسینی (ع) اعطا می شود.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی در خصوص اعطای هدایای قهرمانان استان تهران در المپیک ریو که در مردادماه امسال در مراسم بدرقه آنها از سوی استاندار تهران اعلام شد گفت: براساس وعده داده شده قرار است استاندار تهران به هر کدام از مدال‌آوران استان تهران در المپیک ریو «یک قطعه زمین» هدیه دهد.

وی افزود: قول استاندار در اعطای هدایا به قهرمانان تهرانی المپیک ریو به قوت خود باقی است و پس از طی مراحل اداری و تشریفات قانونی، زمین‌ها به قهرمانان اعطا می‌شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران تصریح کرد: معاونت عمرانی استانداری تهران از سوی استاندار مسئول انجام اقدامات قانونی واگذاری هدایای قهرمانان استان در المپیک ریو تعیین شده است و پس از ایام اربعین حسینی (ع) طی مراسمی هدایا اعطا خواهد شد.

براساس اعلام استاندار تهران، برای ورزشکاران اعزامی از استان تهران که در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو موفق به کسب مدال طلا شوند، یک قطعه زمین معادل 75 میلیون تومان و برای مدال‌آوران نقره و برنز به‌ترتیب 50 و 30 میلیون تومان به‌عنوان هدیه در نظر گرفته شده است و ‌برای مربیان ورزشکاران مدال‌آور مسابقات نیز تا سقف 20 میلیون تومان هدیه اعطا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار