جانشین جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج کامیون شامل 70 تن کالا از نذرها و کمک های مردم این استان به کشور عراق فرستاده شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهدی امین صفایی گفت: این اقدام ارزشمند به منظور پذیرایی و استقبال از زائران کهگیلویه و بویراحمد در آیین مذهبی و فرهنگی پیاده روی اربعین حسینی انجام شد.

وی گفت: این کالاها شامل برنج، انواع خشکبار، کنسرو ماهی، چادر، پتو، بالش، وسایل پخت و پز، آب معدنی، میوه، آبمیوه و وسایل یکبار مصرف است.

امین صفایی افزود: کالاها و نذورات جمع آوری شده در چهار موکب در شهرهای نجف، عمودهای 508 و 836 در مسیر نجف و کربلا و شهر مقدس کربلا بین زائران اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: از محل این نذورات و کمک‌های مردمی در سه مورد از این موکب‌ها علاوه بر اسکان شبانه یکهزار نفر زائر چهار وعده غذایی صبحانه، ناهار، میان وعده و شام و در موکب شهر نجف نیز به جز اسکان شبانه یکهزار نفر زائر تنها صبحانه و میان وعده به آنان داده می‌شود.

امین صفایی عنوان کرد: علاوه بر کالاها فردا /دوشنبه/ نیز چهار کاروان از خادمان کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال و پذیرایی از زائران استان در آیین پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق اعزام خواهد شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.