هیچ یک از کاروان های دانشگاهی در محل انفجار نبوده و زائرین دانشگاهی در سلامت کامل هستند.

حمله تروريستي به زائران در سامرا/کاروان های دانشگاهی در محل انفجار نبوده اندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از منابع رسانه هاي عراق، مسئولان عتبه امامين عسكرين(ع) اعلام كردند: ابتدا يك خودرو بمب گذاري شده در پايانه مسافري مربوط به زائران در سامرا منفجر شد و زماني كه مردم به سمت محل انفجار رفتند ، بمب ديگر در بين مردم منفجر شد.
پس از اين انفجارهاي تروريستي همچنين پنچ اتوبوس مربوط به زائران منفجر مي شود اما مشخص نيست كه اين اتوبوس ها ، پر يا خالي از مسافران بودند.

همچنين محسن نظافتي مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت گفت: بر اساس اطلاعات سازمان حج و زيارت، در ميان شهداي حادثه تروريستي سامرا شماري از ايرانيان نيز حضور دارند.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به بسته شدن مسير از سوي نيروهاي عراقي خاطرنشان كرد: پس از اين حادثه تروريستي، مسير از سوي نيروهاي عراقي بسته شده و به اين خاطر تا كنون موفق به كسب اطلاعات دقيق از كشته هاي احتمالي اين حادثه نشده ايم.

گفتنی است؛ هیچ یک از کاروان های دانشگاهی در محل انفجار نبوده و زائرین دانشگاهی در سلامت کامل هستند.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از خداوند متعال برای شهدای مظلوم این حمله تروریستی علو درجات و برای خانواده های ایشان صبر جزیل مسئلت می نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.