عضو شورای شهر تهران در خصوص مشکلات منطقه 18 تهران گفت: مردم از تخلیه بارآهن در ساعت 3 بامداد در عذاب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله حافظی در سیصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در مورد مشکلات منطقه 18 تهران گفت: متأسفانه در منطقه 18 و در چند ناحیه مسکونی هنوز دامداری و گاوداری وجود دارد و ذبح دام در آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این منطقه شاهد رشد بی‌رویه قهوه خانه های سنتی غیرمجاز در زمین های کشاورزی هستیم. همین طور شاهد افزایش موش و جانواران موذی نه تنها در منطقه 18 که کل شهر هستیم.

عضو شورای شهر تهران در مورد بازار آهن شادآباد گفت: از 39 هزار متر بازار، 13 هزار متر متعلق به شهرداری تهران است اما ما شاهد هستیم که ساعت 3 بامداد در این بازار اهن تخلیه می شود و مردم در عذاب هستند.

وی در مورد معادن شن و ماسه گفت: این معادن گودالهایی به عمق 18 متر ایجاد کرده که تنها 5 متر با رود کن فاصله دارد و ممکن است که مردم را دچار مشکلات جدی کند.

حافظی همچنین در مورد محل انباشت زباله در این منطقه گفت: بهتر است ما به جای همایش های تشریفاتی و تقدیر از زن و مرد، جلسه ای با سرکرده های زباله جمع کنی بگذاری و آنها را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه های تولید آسفالت در منطقه 18 گفت: یکی از این کارخانه ها مجوز محیط زیست ندارد و اگر فورا اقدام به دریافت مجوز نکند، آن را پلمب می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار