سرمربی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان گفت: شمشیر بازان کشورمان بهترین نتیجه را کسب کردند که البته از قبل هم قابل پیش بینی بود.

فخری : موفقیت ایران اتفاقی نبودپیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات جام جهانی به خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : کسب مدال طلا آن هم برای نخستین بار یک اتفاق ناگهانی نبود . بازیکنان ما خیلی خوب بودند و حتی پیش از بازی های المپیک هم نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرده بودند و همه در مسابقات المپیک هم متوجه شدند که تیم ما چقدر فوق العاده است اما این نتایج خیلی به چشم نمی آمد .

وی افزود : عابدینی در المپیک به حقش نرسید و نتوانست مدالی کسب کند اما همین انگیزه ای شد تا وی و سایر بازیکنان با تمام نیرو و توانشان به مسابقات جام جهانی بروند و مدال طلال کسب کنند . حالا اکثر کشور های قدرتمند از قدرت ایران شگفت زده هستند و می گویند ایران تا به حال کجا بوده است؟

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان در پایان و در مورد این موضوع که این موفقیت ناگهانی رخ داد یا خیر عنوان کرد: ما پس از المپیک چنین چیزی را پیش بینی می کردیم و حالا هم می گویم که این موفقیت یک اتفاق نبود. عابدینی با حضورش در المپیک روحیه ی خوبی به ملی پوشان داد و کمک زیادی به تیم ملی کرد که بتوانیم مدال طلا را بگیریم و  با 64 امتیاز صعود خوبی را تجربه کنیم و  خودمان را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده تر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار