بیرجند؛

کشف 58 کيلو ترياک از دو دستگاه موتور سيکلت

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از كشف 58کيلو و 850گرم ترياک از دو دستگاه موتورسيکلت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مأموران پاسگاه عملياتی درح شهرستان سربیشه با کسب خبری مبني بر اين که قاچاقچيان مواد مخدر قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از مسيرهای فرعی پاسگاه منتقل کنند شناسايي و دستگيری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ فولادی با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و تحقيقات دامنه دار افزود:محل عبور قاچاقچيان مواد مخدر شناسايی و با همکاری مأموران مرزبانی گروهان مرزی درح، مسيرهای احتمالی تردد آنان رصد و كنترل شد.

وی گفت:مأموران در اجرای گشت وکمین به دو دستگاه موتور سیکلت که با سرعت زياد در حال تردد بودند مشكوک و به راكبان موتور سيكلت ها دستور ايست دادند كه بدون توجه به ايست پليس از محل متواری شدند و پس از 10كيلومتر تعقيب و گريز موتور سيكلت ها متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه افزود: مأموران در بازرسی از موتور سیکلت ها مقدار 58 کیلو و850 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف كردند.

سرهنگ فولادی با اشاره به اينکه در اين راستا دو نفر متهم دستگير و دو دستگاه موتور سیکلت توقيف شد،اظهار کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتی به همراه مواد كشف شده جهت سير مراحل قانونی تحويل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار