رئیس نظام پزشکی کهگیلویه گفت: بیش از 95 درصد از پرونده های ورودی به نظام پزشکی کهگیلویه مختومه شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه در بازدید آقای هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از این سازمان در دهدشت گفت: در سه سال گذشته حدود 180 مورد شکایت مردمی علیه پزشکان به این هیات مدیره ارائه شده است که بیش از 95 درصد از این شکایات به صورت مصالحه و صلح سازش بین شاکیان و پزشکان حل و فصل شده است.

دکتر شرافت با اشاره به اینکه حدود 5 درصد باقیمانده پرونده ها برای صدور رای به دادگستری شهرستان ارجاع داده شد در خصوص مشکلات این سازمان افزود: با توجه به تاسیس 20 ساله نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه هنوز این سازمان ساختمان اداری ندارد که انتظار است با رایزنی و پیگیری این مشکل رفع شود.

رئیس نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه گفت: نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه از سال 1375 در این شهرستان تاسیس و هم اکنون بیش از 200 نفر اعم از پزشک متخصص و عمومی،داروساز،دندان پزشک،رادیولوژسیت،پاتولوژیست و کارشناس پروانه دار زیر مجموعه علوم پزشکی از سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده در آن عضویت دارند و به مردم این سه شهرستان خدمات درمانی ارائه می کنند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان به مردم این شهرستان ها ارائه شده ولی در این حوزه کمبودهایی وجود دارد.

هاشمی پور افزود: تلاش می شود با استفاده از همه منابع موجود اعم از جذب سرمایه گذار و کمک گرفتن از خیرین و دولت بخشی از این عقب ماندگی ها جبران شود.

وی ادامه داد: به همین منظور با مشارکت وزارت نفت ساختمان یک درمانگاه در سرفاریاب و با مشارکت خیرین سلامت، ساختمان یک درمانگاه در منطقه قلعه دختر دشمن زیاری ساخته می شود.

هاشمی پور به مشکل نبود ساختمان اداری نظام پزشکی شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این سازمان دولتی نیست تلاش می شود با تامین منابع مالی و مشارکت خیرین، ساختمانی در خور و شان این سازمان در دهدشت ساخته شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.