فرماندار شهرستان بویراحمد گفت که براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد یک مرکز اورژانس اضطراری در یاسوج احداث می‌شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد کاظم نظری در جمع خبرنگاران گفت: ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در نشست سه شنبه شب گذشته و پس از انتقال برخی از مصدومان سانحه تصادف زائران یزدی اربعین حسینی در جاده اقلید به یاسوج مصوب کرد که مرکز اورژانس اضطراری در محل بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ساخته شود.

18 نفر از مجروحان واژگونی اتوبوس حامل زائران یزدی کربلای معلی در جاده اقلید فارس سه شنبه شب برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.

یک دستگاه اتوبوس اسکانیا سه شنبه شب در گردنه دزکرد فارس درمحور اقلید – یاسوج، به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه به دره سقوط کرد.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تعداد کشته‌های این حادثه را 26 و تعداد مصدومان را 22 تن اعلام کرده است.

وی افزود مرکز اورژانس اضطراری یاسوج باهدف کمک به مصدومان حوادث طبیعی احتمالی در محورهای مواصلاتی و سایر مناطق استان احداث می‌شود.

مرکز اورژانس اضطراری یاسوج به گفته نظری به‌صورت سوله و با ظرفیت 80 تخت احداث می‌شود.
برای ساخت مرکز اورژانس اضطراری یاسوج پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این مرکز را که قرار است در کمترین زمان احداث شود با امکانات لازم تجهیز می‌کند.

نظری در ادامه از ساماندهی و درمان مجروحان سانحه تصادف جاده اقلید در بیمارستان شهید بهشتی اظهار رضایت کرد و گفت: حسینیه ثارالله یاسوج برای اسکان بیماران بهبود یافته و همراهان آنان آماده شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.