همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت هفته جهانی دیابت 28 آبان‌ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ درنشست بررسی بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و دیگر مسؤولان برگزار شد.

در این جلسه فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حمایت و کمک به بیماران خاص استان تاکید کرد و گفت: وظیفه شرعی، قانونی و انسانی ماست که به افراد مشکل‌دار توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه توجه به بیماران خاص از آن دسته مواردی است که باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: حس نوع‌دوستی ایرانیان باعث شده که ما ایرانیان بیشتر به بیماران مشکل‌دار توجه کنیم.

محمدی تصریح کرد: امیدواریم با حس مسئولیت‌طلبی مسؤولان زمینه نشاط و امید برای بیماران خاص در جامعه ایجاد شود.

سید محمود سعیدی در ادامه این نشست بر ضرورت توجه و حمایت از بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: به منظور ارج نهادن به این قشر و همزمان با هفته جهانی دیابت همایش پیاده‌روی خانواده در مرکز استان و برخی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضای کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری همایش پیاده‌روی را 28 آبان‌ماه عنوان کرد و گفت: این همایش با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید در بین بیماران خاص برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: همایش پیاده‌روی خانواده در مرکز کهگیلویه و بویراحمد از میدان انقلاب به سمت پارک بانوان راس ساعت هفت صبح 28 آبان ماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.