نخستین بزرگراه روستایی خیرساز کشور با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید.

بهره برداری از نخستین بزرگراه روستایی کشور در مه ولاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات گفت: این بزرگراه که در حدفاصل شهر فیض آباد، مرکز شهرستان با روستای دوغ آباد اجرا شده نخستین راه روستایی چهاربانده در کشور است که به همت یک خیر این شهرستان ساخته و به بهره برداری رسیده است.
حسین بخشی افزود: اعتبار هزینه شده برای این طرح 40 میلیارد ریال است که 12 میلیارد ریال آن توسط حسین حسین پور، خیر راه ساز مه ولاتی تامین شده است.
وی گفت: طرح چهاربانده دوغ آباد- فیض آباد که 8.5 کیلومتر طول دارد در سال 81 ساخته شد اما به دلیل حجم تردد نسبتا بالا بتدریج فرسایش یافته و نیازمند بهسازی شد و اکنون با اجرای مجدد این طرح پنج هزار نفر از جمعیت این روستا از نعمت راه آسفالته بهره مند شده اند.
رئیس راه و شهرسازی مه ولات با بیان اینکه در این پروژه 15 هزار تن آسفالت به کار رفته، افزود: 16 کیلومتر جدول گذاری و 40 کیلومتر خط کشی انجام شده در این راه روستایی، به همت این خیر شهرستانی صورت گرفته است.
بخشی گفت: 270 کیلومتر راه روستایی آسفالته، دسترسی و شوسه در شهرستان وجود دارد که تمامی این راه های روستایی از نعمت آسفالت بهره مند هستند.
وی افزود: به دلیل فرسودگی آسفالت برخی راه های روستایی، سال گذشته 60 کیلومتر راه روستایی با 2 میلیارد ریال مشارکت خیرین روکش آسفالت شده و تنها روکش آسفالت محور شمس آباد به طول پنج کیلومتر باقی مانده است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.