رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به اینکه مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه در استان های ایلام و خوزستان پرحجم است، گفت: طرح ویژه ترافیکی اربعین در حال اجرا است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پلیس راه ناجا، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه ناجا اظهار داشت: علی رغم اینکه هنوز یک هفته تا اربعین سالار شهیدان باقی مانده است، حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان های همدان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان و ایلام رو به افزایش است.

وی ادامه داد: محورهای منتهی به چزابه و شلمچه در استان خوزستان و محورهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام دارای بار ترافیکی پر حجم و در برخی مقاطع نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به اینکه تقریبا ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل شده است، گفت: از هم اکنون تا اربعین با مدیریت بر تردد اتوبوس ها و خودروهای شخصی، طرح ترافیکی ویژه در حال اجرا است.

سردار حمیدی با اشاره به کندی حرکت در محور ایلام به سمت مهران و سنگینی ترافیک در محور های کوهستانی و کم عرض به زائران توصیه کرد: اگر قصد سفر به مرز مهران را دارند زمان بیشتری را برای این سفر در نظر بگیرند و در صورت امکان، مرزهای شلمچه و چزابه را برای این سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار