امام‌جمعه گناباد گفت:هیئت های مذهبی در شرایط کنونی کشور به غیر از احیای ارزش های دینی وظیفه شناخت جریانات فرهنگی معارض اسلام و تشیع و آگاهی از مأموریت خود در این حوزه دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی گناباد که در محل مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان برگزار شد، افزود: دشمنان اسلام همواره درصدد غلبه بر ارزش های اسلامی ملت ایران بوده اند تا این ارزش ها را تصرف کنند و در این راستا توطئه های فراوانی علیه کشور اجرا کرده اند که جنگ سخت ۸ ساله نمونه بارز این دشمنی بود.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از ناکامی در دفاع مقدس به جنگ نرم روی آورده اند و رهبر معظم انقلاب بارها به این دسیسه دشمنان هشدار داده اند.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه امروز شاهد کشته ها و قربانیان جنگ نرم دشمنان در کشور هستیم، افزود: تمامی کسانی که به فساد، شبهات فرهنگی و مذهبی، مواد مخدر، بدحجابی و بی حجابی گرفتار شده اند برخی از قربانیان جنگ نرم دشمنان می باشند لذا جنگ نرم حرف نیست بلکه واقعیتی است که در جامعه مشاهده می شود.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب گفت: دشمنان هدفشان از جنگ نرم متزلزل کردن باورها، اعتقادات و ارزش های دینی مردم بویژه جوانان است و در این راستا مهمترین ابزار آنها رسانه و بویژه ماهواره می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماهواره سرعت دریافت اطلاعات جدید جهان بسیار سریع است یک فرصت می باشد اما در ایران با توجه به اینکه اکثر کاربران ماهواره از آن استفاده علمی نمی کنند لذا تهدید این وسیله ارتباطی بیش از مزایای آن می باشد.

امام جمعه گناباد به ضرورت موضع گیری روحانیون و هیئت های مذهبی در برابر جنگ نرم دشمنان اشاره و تصریح کرد: باید تمامی افرادی که دغدغه ارزش های اسلامی دارند بویژه روحانیت، مداحان و مسئولان هیئت های مذهبی درخصوص جنگ نرم موضع گیری کنند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: علاوه برآن همه ملت باید پاسخگوی عقب نشینی در جنگ نرم و پیشروی دشمنان در نابودی ارزش های اسلامی باشند و با این عقب نشینی هیچ جوابی در برابر شهدای دوران دفاع مقدس نداریم لذا موضع گیری درخصوص جنگ نرم یک نوع جهاد می باشد که بر همه واجب است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.