قم؛

مسئولان درتوجه به بسیج کوتاهی نکنند

آیت الله علوی گرگانی بابیان این که دولت بایستی از بسیجیان برای پیشرفت کشور استفاده کنند،گفت:انتظار داریم مسئولان در توجه به بسیج کوتاهی نکنند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تقدیر و تشکر از گزارش عملکرد بسیج خاطرنشان کرد: بسیج مایه افتخار است و گزارش عملکرد بسیج موجب خشنودی ما شد و به لطف الهی کشور به برکت بسیجیان زنده است و این بسیجیان هستند که کشور را حفظ کرده‌اند.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به دولت تأکید کرد: دولت بایستی با دیدن رشد بسیج، از بسیجیان برای پیشرفت کشور استفاده کرد و انتظار داریم مسؤولان در توجه به بسیج کوتاهی نکنند و برای رفع نیازهای بسیجیان و کمک به فعالیت‌های بسیج از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

این مرجع تقلیدبا اشاره به فعالیت‌های تربیتی بسیج اظهار کرد: از برکت وجود سردار نقدی، تربیت یافتگان ارزشمندی در شجره طیبه بسیج داریم و نیاز است این حرکت تربیتی بیش از پیش تقویت شود.

وی تاکیدکرد: باید برای بسیجیان فعالیت‌های تربیتی را مستمراً برنامه ریزی کرد تا ضمن تداوم خدماتشان به ملت، دانش و مهارت خویش را ارتقا بخشند.

آیت الله علوی گرگانی درپایان گفت: بنده همیشه و به ویژه در نماز شب دعاگوی بسیجیان هستم، چرا که همواره از جانشان برای انقلاب گذشته‌اند فلذا قدردان آنان و خانواده شهدا هستم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار