داور بین المللی کشورمان گفت:جایزه ام را به تمامی داوران آسیا تقدیم می کنم زیرا آنها نیز در بالا بردن سطح داوری تاثیر بسزایی داشتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان که روز گذشته عنوان بهترین داور قاره کهن را از آن خود کرد به گفتگو پرداخته است.

فغانی در این گفتگو اظهار کرد: شاید برای شما جالب باشد که در خانواده ما شغل داوری موروثی است زیرا برادرم،برادر همسر،پدرم و پدر همسر من داور بوده اند یا در حال حاضر به قضاوت مشغول هستند. در حقیقت خانواده ام تاثیر زیادی در پیشرفت داوری من داشته اند و همیشه از آنان یاد گرفته ام.

داور فینال المپیک ریو، در خصوص رضا سخندان و محمدرضا منصوری که به عنوان کمک داور وی را در امر قضاوت یاری می کنند گفت:رضا و محمدرضا دوستان بسیار خوب من هستند و ما یک تیم داوری قوی را تشکیل داده ایم.یک داور وسط باید از تمام جزئیات بازی آگاه باشد و کمک داورانم در این موضوع نقش بسزایی داشتند.

فغانی همچنین عنوان کرد:من جایزه ویژه ام را به تمام داوران آسیا تقدیم می کنم زیرا آنان برای بالا بردن سطح داوری آسیا تلاش فراوانی کرده اند و باید مورد تقدیر قرار بگیرند.ضمن تشکر از کنفدراسیون فوتبال آسیا و همه داوران قاره کهن، اعلام می کنم که این جایزه فقط متعلق به من نیست و من از حمایت های یک تیم بزرگ برخوردار بودم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
تقدیم به داوران آسیا !!!!
مثل اینکه وطنت ایرانه ها !!!!
خیلی ایشون محطاطانه عمل میکنه دقت کردید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
دمت گرم
-
علی
۱۱:۳۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
به تمام داوران کشورمان علی الخصوص فغانی عزیز تبریک میگویم پرچم بالاست.
آخرین اخبار