مدیر کل راهداری وحمل ونقل و جاده ای استان همدان از برگشت 26 هزار زائران اربعین حسینی از مرز مهران خبر داد.

برگشت 26 هزاراز زائرین اربعین حسینی از مرز مهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری با  اشاره به اینکه روزانه 100 دستگاه ناوگان عمومی برای جابجایی زائران  به مرز مهران اعزام می شوند افزود: تاکنون 26 هزار نفر اززائران اربعین حسینی از مرز مهران به کشور بازگشتند.

وی ادامه داد: حمل ونقل وپایانه های  همدان ،شهرستان های ملایر وتویسرکان نظارت دقیق بر ناوگان های عمومی در رفت وبرگشت به مرز مهران را دارند.

وی با بیان اینکه 80 درصد از ناوگان های عمومی استان برای جابجایی زائرین فعالیت میکنند خاطر نشان کرد:260 دستگاه ناوگان عمومی با مشارکت انجمن صنفی وشرکت ها مسافربری برای جابجایی مسافران اربعین حسینی فعال هستند.

وی بیان کرد: به لحاظ اولویت برگشت مسافران از مرز مهران سایت فروش بیلیط های اینترنتی قطع شده است ومسافران برای دریافت بلیط باید حضوری به پایانه ها مراجعه و ناوگان مورد نیاز برای انان در نظر گرفته می شود.

رودباری با اشاره به اینکه  تمام نیروهای راهدار خانه ها آمادگی خدمت رسانی بشکل  شبانه روزی به زائران  را دارند تصریح کرد: علاوه بر راهدار خانه ها نماز خانه ای بین راهی هم با تجهیزات کامل آماده پذیرای از این مسافران را دارند.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل و جاده ای استان همدان  گفت: 5 جایگاه سوخت رسانی با لیتری 300 تومان برای زائرین مدنظر قرار گرفته شده همچنین گشت راهداری نیز شبانه روز در این ایام فعالیت خود را انجام میدهند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 50 درصد از زائران به کشور باز گشتند اظهار داشت: تا 24 ساعت گذشته 1میلیون و250 هزار نفراز برگشت زائران گزارش شده است.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: زائر ، کربلا ، اربعین ، همدان ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.