مدیرفنی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: طی امروز و فردا با بازیکنان تیم به طور کامل تسویه حساب خواهیم کرد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نارضایتی برخی بازیکنان از نحوه دریافت مطالبات مالی بیان کرد: این موضوع صحت ندارد،البته باید بگویم برخی بازیکنان با مسئولان باشگاه بر سر نحوه دریافت پول دچار مشکل هستند و از مبالغ دریافت شده رضایت ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به این که بازیکنان نزدیک به چندماه نتوانسته بودند از باشگاه پولی را دریافت کنند،طبیعی است که چنین اختلافاتی در باشگاه سیاه جامگان رخ دهد.اما خدا را شکر مسائل مالی با درایت خانواده عباسی در حال برطرف شدن است. تا کنون کارهای تسویه حساب بازیکنان با موفقیت انجام شده است و طی امروز و فردا همه بازیکنان بخشی از قراردادهای خود را دریافت می کنند.

مدیرفنی تیم سیاه جامگان با اشاره به اینکه در تمام صحبت هایش اظهار کرده بود در صورتی که 30 درصد مبالغ بازیکنان پرداخت نشود از این تیم خواهد رفت، گفت: ابتدای فصل در قرارداد بازیکنان تیم ذکر شده بود که برخی به 20 و برخی دیگر 30 درصد از مبلغ قراردادشان تعلق بگیرد که تمام کارها به نحو احسن در حال اجرا شدن است.

وی درباره اینکه سیاه‌جامگان به دنبال سرمربی است یا نه، عنوان کرد: درحال حاضر شرایط به‌گونه‌ای نبوده که برای تیم سرمربی بیاوریم. اگر امروز به حساب بازیکنان پول واریز شود من تا نیم‌فصل هم مدیرفنی و هم سرمربی تیم هستم. با همین رویه جلو می‌رویم تا ببینیم در آن زمان چه تصمیمی می‌توان گرفت. اگر به این نتیجه رسیدیم که نیاز به مربی داریم، آن وقت کسی را خواهیم آورد که گره مشکلات تیم را باز کند و به طور حتم کسی نمی خواهد بار اضافی روی دوش تیم باشد.

عزیزی در پایان و درخصوص مشکلات مالی بیشتر تیم های لیگ برتری خاطر نشان کرد:مشکلات مالی در فوتبال ایران تبدیل به یک ویروس شده که مرتب در حال سرایت به جاهای دیگر است. قبلا تیم‌هایی که مشکلات مالی داشتند، شاید تعدادشان یک یا دو تیم بود، اما در حال حاضر 50 درصد تیم‌های لیگ برتر مشکلات مالی دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار