معاون اول رئیس قوه قضاییه:

زحمات آیت الله موسوی اردبیلی در طول حیاتشان فراموش نشدنی است

معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: آیت الله موسوی اردبیلی یکی از شخصیت های باوفای انقلاب بودند و در این دوران زحمات بسیاری را متحمل شدند که حقیقتا فراموش نشدنی و ماندگار است.

زحمات آیت الله موسوی اردبیلی در طول حیاتشان فراموش نشدنی است
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای معاون اول رئیس قوه قضاییه در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله موسوی اردبیلی و در جمع خبرنگاران افزود: ایشان در مقاطع قبل از انقلاب، در زمان نهضت و بعد از آن به خصوص در دهه های اول و دوم انقلاب همراه با حضرت امام (ره) تلاشهای موثری انجام دادند.

معاون اول رئیس قوه قضاییه افزود: در دوره طولانی که آیت الله موسوی اردبیلی در قوه قضاییه مسئولیت عالی ریاست دیوان عالی کشور را بر عهده داشتند، زحماتشان ستودنی بود که ماندگار است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: آیت الله موسوی اردبیلی نسبت به مسائل فرهنگی و تربیت کادر متخصص در آینده اهتمام فراوانی داشتند به همین دلیل در قم و تهران و در برخی استان های دیگر، دبیرستان و دانشگاه تاسیس کردند که بی شک این اقدامات یکی از اعمال صالحی است که از ایشان به جا مانده است و برکات آن تا سالها و قرن ها باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار