تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور برابر سپاهان گیلان به پیروزی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور برگزار شد و تیم فوتبال نوجوانان صبای قم برابر سپاهان گیلان به پیروزی رسید و سومین پیروزی متوالی را کسب کرد.

تیم‌های نوجوانان صبای قم و سپاهان گیلان غروب جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم به دیدار هم رفتند که این مسابقه در ‌نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم به پایان رسید و صبا توانست به روند پیروزی‌های متوالی خود ادامه دهد.

در این بازی شاگردان محسن یزدی نمایش خوبی داشتند و در ‌نهایت توانستند با گلی که در دقیقه ۲۵ توسط مهدی امیری‌نژاد به ثمر رسید ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کرده و خود را در جدول ۹ امتیازی کنند.

تیم نوجوانان صبای قم که در دور گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور حضور دارد در هفته نخست این مسابقات با قرعه استراحت مواجه شد و در هفته دوم، نیز در تبریز برابر تیم گسترش فولاد تبریز با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

دومین مسابقه این تیم در لیگ برتر در ورزشگاه تختی قم برگزار شد و طی آن صبا برابر تیم‌پور البرز کرج به میدان رفت که آن مسابقه در ‌نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم صبای قم همراه بود و صبا توانست اولین پیروزی خود را در این مسابقات دشت کند.

صبا سپس راهی رشت شد و در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه شهید عضدی این شهر توانست ۴ بر صفر تیم دخانیات گیلان را شکست دهد و بدین ترتیب با کسب ۶ امتیاز خود را به عنوان تیمی مدعی مطرح کند و در ‌نهایت با برتری بر سپاهان گیلان ۹ امتیازی شد.

دخانیات گیلان، سپاهان گیلان، ملوان بندر انزلی،‌پور البرز کرج و دو تیم تبریزی گسترش فولاد و تراکتور سازی حریفان صبا را در این مسابقات تشکیل می‌دهند و از این گروه ۲ تیم به مرحله دوم مسابقات صعود می‌کنند و تیم قعرنشین به دسته مناطق سقوط می‌کند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، پیروزی ، صبا ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار