مدیر عامل جمعیت هلال احمر اعلام کرد : در ایام اربعین امسال این جمعیت زمینه اسکان 24 هزار و 178 زائر اربعین حسینی را در مرز و شهر مهران فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد سلیمانی گفت : این افراد در شهرستان مرزی مهران توسط این جمعیت در 14 مکان اسکان داده شدند و خدمات مناسب از جمله پذیرایی نیز به آنها ارائه شد.

وی تاکید کرد : این افراد در اردوگاه ایجاد شده در مرز مهران و همچنین مدارس، مساجد، اماکن ورزشی و پایگاه جمعیت هلال احمر شهر مهران اسکان یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این جمعیت در این مدت به 60 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های استان و راه های منتهی به مرز مهران امداد رسانی کرده است، افزود : زائران مجروح این حوادث که به مراکز درمانی اعزام شده اند 234 نفر بودند.

وی ادامه داد : در این مدت 29 هزار و 963 زائر نیز در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران از خدمات درمانی و امدادی این جمعیت برخوردار شدند.

به گفته سلیمانی، در این مدت همچنین از یک هزار و 255 زائر پایانه مرزی مهران آزمایش فشار خون و قند خون رایگان گرفته شده است.

وی اضافه کرد: امداد رسانی این جمعیت از طریق 23 پایگاه و سه فروند بالگرد با بکارگیری 200 امدادگر، 40 دستگاه آمبولانس، 13 دستگاه خودرو ست نجات و 10 دستگاه موتور آمبولانس انجام شده است.











انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مهران ، تردد ، زائر ، زوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.