تعطیلی تنها استخر شهرستان چرداول باعث شده که لذت شنا در سرما از جوانان این شهرستان گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ورزش شنا یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است اما تعطیلی تنها استخر شهرستان چرداول باعث شده که لذت شنا در سرما از جوانان این شهرستان گرفته شود.
 
تنها استخر شهرستان چرداول به دلیل مشکل فنی مدتی است به تعطیلی کشیده شده و ظاهرا کار مرمت و بازسازی آن به دلیل کمبود بودجه هنوز به پایان نرسیده و این موضوع موجبات نارضایتی مردم و ورزشکاران را فراهم آورده است.
 
سالنهای ورزشی خراب وفرسوده در این شهرستان کم نیست که تعطیلی استخر شنا باعث ناراحتی جوانان وورزشکاران علاقه مند به شنا در این شهرستان شده است.
 
برای ساخت استخر شنا در شهرستان چرداول هزینه های زیادی خرج شد وساخت این استخر باعث خوشحالی جوانان شهرستان شد اما بعد از مدتی به دلیل مشکلات فنی این استخر تعطیل شده است به راستی آیا در هنگام ساخت با صرف هزینه ای گزاف  بر ساخت این استخر نظارت نشده است که بعد از مدتی دچار مشکلات فنی می شود وسرانجام تعطیل می شود.
 
تعطیلی تنها استخر شهرستان چرداول موجب شده تا بسیاری از جوانان و نوجوانان برای شنا کردن به استخر شهرستان مجاور بروند که هزینه های مالی زیادی برای آن ها به دنبال دارد.
 
تعطیلی تنها استخر این شهرستان باعث نقد و انتقاد عموم مردم نسبت به یکی دیگر از مطالبات آنها شده است،از جوانان گرفته تا پدر و مادرانی که می خواهند کودکانش در کلاس های آموزشی شنا شرکت کنند و از سوی دیگر برخی بیماران که به توصیه دکتر باید از استخر استفاده کنند، خواستار بازگشایی مجدد استخر هستند.










 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، چرداول ، شنا ، تعطیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.