فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان از فعالیت بالغ بر 8 هزار حلقه صالحین بسیجی با نشست‌های مختلف و آموزش‌ها، تبادل نظر و افکار مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار سیدصادق حسینی گفت : بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه متکی بر فهمیدن، دانستن و بصیرت است، بسیج شرایط را تحلیل، درک و نقشه راه مقابله طراحی و اجرا می‌کند و از زمان فراتر حرکت کرده است.
 
وی افزود : گسترده بودن دایره بسیج برای آحاد نهضت بسیج است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج لشکر انقلاب است و اگر دوگانگی وجود داشته باشد آن دوگانگی انقلابی و ضد انقلابی است بسیج در مسیر انقلاب و در مقابله با ضد انقلاب حرکت و اقدام می‌کند ، گسترده بسیج شامل اقشار مختلف بسیجیان است و باید برای این موضوع سازوکاری ترسیم شده که در بسیج در همه لایه‌های مختلف جامعه، اقشار جامعه حضور داشته باشد و از توان عمومی استفاده کند.
 
 
وی ادامه داد: برخی تصور می‌کنند مردم سالاری دینی صرفا حضور در پای صندوق رای و انتخابات است در حالی که چنین نیست حضور در پای صندوق رای یکی از قسمت‌های مردم سالاری دینی است و معنای واقعی مردم سالاری دینی مردم سالار یعنی مردم سالار اسلامی دینی خود باشند وقتی که مردم سالار خود بودند خود تصمیم گرفتند و خود نیز بر اساس اصول و قواعد و ارزش‌های دینی اسلامی اجرا کردند این معنای واقعی مردم سالاری دینی است.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به فرامین رهبری که راهگشا و نقش آفرین و محرکه بسیجیان برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب است، گفت: ما باید با برنامه‌ریزی جامعه و اهداف بسیجی را به سمت پیشبرد انقلاب ببریم، بسیج باید مجهز به علم، اندیشه، قدرت، ظرفیت و توان با همه امکانات خود برای ماموریت‌های مختلف جنگ سخت و نرم و هم سازندگی و خدمات رسانی آماده باشد.
 
 
وی افزود: بسیج در مقابل دولت نیست بلکه مکمل و امیدبخش به دولت است، ما با تمام توان باید راه رشد و استفاده از همه توان بسیج که یعنی همه افراد و ملت ایران با  وحدت، یکپارچگی، انسجام ملی، پیروی از ولایت، عملیاتی کردن اهداف بلند امام و رهبری گام برداریم.
 
این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: بسیج برای ما به عنوان الگو برای پیشرفت کشور، تامین معیشت کشور، تامین امنیت کشور شناخته شده و برای آن که ما کشوری بزرگ قدرتمند و در رفاه و آسایش و امنیت داشته باشیم بسیج این شرایط لازم را فراهم می‌کند.
 
حسینی با اشاره به خدمات بسیجیان طی یک سال گذشته گفت: یکی از زمینه‌های  فعالیت بسیج کمک به محرومین و محرومیت‌زدایی بوده موضوعی که مورد تأکید امام(ره) بود که فرمودند، خدمت به محرومین عبادت است که این موضوع در سرلوحه کار بسیج با فرمان رهبری قرار گرفته و جزء برنامه‌های بسیج است، طی سال گذشته 2 هزار و 320 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیجیان به مبلغ 5 میلیارد تومان انجام شده است که شامل ساخت و کمک به مسجد، غسالخانه، پل ارتباطی، سرویس بهداشتی، آبرسانی، حوزه علمیه بوده است.












 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، بسیج ، حلقه ، صالحین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.