بیرجند؛

سرقت 24 میلیون تومان از 4 خانه در خوسف

سارقان منزل در خوسف به چهار فقره سرقت خود به ارزش 24 میلیون تومان اعتراف کردند.

جانشين فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛ گفت: با اعلام گزارش يكی از شهروندان به مركز فوريت های پليسی 110 مبنی بر سرقت منزل،بررسی موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت و بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ معينی افزود:مالباخته در اظهارات خود به مأموران گفت كه برای خريد از خانه خارج شدم و پس از اينكه برگشتم با به هم ريختگی وسايل منزل روبرو شدم و متوجه شدم كليه طلاجاتی كه به ارزش80ميليون ريال در خانه داشتم همگی به سرقت رفته است.

وی گفت:مأموران با انجام تحقيقات ميدانی و گشت زنی در سطح شهر به فردی كه سابقه دار بود مشكوك و وی را به كلانتری منتقل كردند.

جانشين فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف افزود:متهم ابتدا منكر هر گونه سرقت و يا جرم ارتكابی بود اما با ارئه شواهد و مستندات موجود و آثار به جامانده از محل وقوع سرقت،لب به اعتراف گشود و اظهار داشت با همدستی شخصی ديگر اقدام به سرقت از منازل سطح شهر می كرديم .

سرهنگ معینی با اشاره به اينكه همدست سارق نيز در عملياتی غافلگيرانه توسط مأموران در مخفيگاهش دستگير شد،گفت:دو متهم در اظهارات خود به چهار فقره سرقت منزل به ارزش 24 میلیون تومان اعتراف كردند كه با تشكيل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و اموال سرقتی كشف شده،به مالباختگان تحویل داده شد.

وی در پايان از شهروندان خواست تا حد امكان از نگهداری وجوه نقد و اشياء قيمتی در منزل خودداری و از وسايل ايمن مثل گاوصندوق تقویت شده استفاده كنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار