گاز گرفتگی و کمبود اکسیژن در داخل چاه کشاورزی در شهرستان کیار، سبب مرگ مقنی شد.

جان باختن مقنی بر اثر گاز گرفتگی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان کیار گفت: مقنی 45 ساله اهل روستای موسی آباد که برای لایروبی و مرمت به درون چاه آب کشاورزی رفته بود، حین انجام کار به دلیل کمبود اکسیژن دچار گازگرفتگی و خفگی شد و علیرغم عملیات احیای قلبی و ریوی توسط تکنسین فوریتهای پزشکی، جان خود را از دست داد.

محمد خلیلیان با بیان اینکه دود موتور آب که این فرد برای تخلیه چاه مزرعه به داخل چاه برد، باعث مسمومیت وی شد افزود: فرزند 24 ساله این مقنی هم که برای نجات پدر وارد چاه شده بود، دچار گازگرفتگی و بیهوشی شد که خوشبختانه با حضور به موقع امدادگران، از مرگ نجات یافت و به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر منتقل گردید.

وی اضافه کرد: در پی تماس مردمی مبنی بر گزارش این حادثه، مأموران آتش نشانی شلمزار در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در حد فاصل روستای موسی آباد به سرتشنیز رسانده و متوفی و فرزند وی را از داخل چاه خارج کردند.

کیار با 56 هزار نفر جمعیت از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله 40 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یکی از اهالی روستای موسی آباد-شهرستان کیار
۱۸:۳۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
البته جا دارد از مامورین آتش نشانی قدر دانی کنم که به موقع در محل حادثه رسیدند.

ولی قبل از رسیدن ماموران تعدادی از اهالی روستای موسی آباد فرزند مقنی را از داخل چاه بیرون کشیده و نجات دادند و بعد هم پیکر بی جان پدرش را از چاه بیرون آوردند. و بهتر است که خبر را درست و واقعی گزارش شود و زحمت دیگران نادیده گرفته نشود.

مقنی نیز اهل و ساکن روستای موسی آباد بوده نه سرتشنیز و محل حادثه نیز حد فاصل روستای موسی آباد و روستای گیشنیزجان بوده نه سر تشنیز
آخرین اخبار