فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۱۷ فقره انواع سرقت با دستگیری چهار سارق در قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهرستان قزوین، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: واحد گشت کلانتری ۱۲ بازار در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ، فردی را که اطراف خودروها درحال پرسه زنی بود برای بررسی به کلانتری منتقل  که پس از بازجویی فنی و تخصصی متهم  به چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و در بازرسی از منزل  وی، اقلام مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ طرهانی افزود: همچنین در اقدامی دیگر ماموران کلانتری ۱۳ باهنر نیز یک سارق را دستگیر که در بازجویی تخصصی ماموران به چهار فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: در اقدامی دیگر ماموران کلانتری ۲۰ اقبالیه نیز یک سارق را دستگیر که در بازجویی تخصصی ماموران به پنج فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد.

همچنین سرهنگ طرهانی با اشاره به دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره گفت: واحد گشت کلانتری ۱۷ غیاث آباد نیز در حین گشت زنی، به یک دستگاه خودروی «پیکان وانت» کنار ساختمان نیمه کاره مشکوک و فردی را در حال سرقت آهن آلات دستگیر کردند.

وی افزود: متهم  در بازجویی فنی و پلیسی به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اضافه کرد : سارقان پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.