در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تيم های نيمه اول جدول و قعرنشينان به مصاف هم می روند تا گروهی برای تثبیت جایگاه خود و گروهی برای ماندن در ليگ برتر تلاش کنند.

جدال برای استحكام و بقا / دانشگاه آزاد - شهرداری تبريز در هاله ای از ابهامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان :ليگ برتر فوتسال بانوان با ٦ ديدار فردا 12 آذر وارد هفته يازدهم می شود.

از جذابیت های این هفته رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان، مصاف تیم های نیمه اول جدول و قعرنشینان است كه گروهی برای استحكام و گروهی برای ماندن در لیگ برتر می جنگند.

در این هفته از رقابت ها دانشگاه آزاد با شهرداری تبریزی دیدار می كند كه زمزمه های انصراف این تیم تبریزی نیز در محافل فوتبالی پیچیده و امکان لغو این دیدار بسیار است.

در دیگر بازی ها كارا شیراز در خانه میزبان سپاهان اصفهان است و می رشت سپید رود به مصاف استقلال ساری می رود.

سایپا تهران نیز كه در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد برای ارتقای جایگاه خود باید پذیرای تیم فوتبال ملی حفاری باشد كه بدون شكست و مقتدرانه صدر جدول را در اختیار دارد.

در دیگر دیدارهای هفته یازدهم فوتبال بانوان نیز دختران كویر كرمان میزبان شهرداری رشت است و پالایش نفت آبادان با استقلال ساری رقابت می كند.



انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار