نماینده استان در مجلس بر ضرورت ایجاد راه و بهبود زیرساخت های ارتباطی بعنوان یکی از مهمترین برنامه ها برای توسعه یافتگی و پیشرفت هر منطقه تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛شادمهر کاظم زاده گفت : توجه به راه هایی مواصلاتی این بخش و روکش آسفالت این راه ها از موضوعاتی است که باید مورد توجه متولیان باشد و تلاش کنند مشکلات این حوزه بر طرف شود.

وی راه های ارتباطی را یکی از مشکلات 2 بخش زرین آباد و میمه دانست و تاکید کرد: انتظار است دستگاه های اجرایی بویژه راه و شهرسازی مشکل راه های ارتباطی این مناطق را بصورت ویژه پیگیری کرده و به نتیجه برسانند.

عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خواسته مردم مبنی بر استقرار ادارات در این بخش نیز گفت: پیگیری این موضوع نیز جهت تسهیل در ارائه خدمات به مردم دنبال می شود.

کاظم زاده بر ضرورت استقرار دستگاه هایی همچون کمیته امداد، ثبت احوال، آب و فاضلاب شهری و برق با توجه به نیاز مردم به خدمات آنها در اسرع وقت در بخش سراب میمه مستقر شوند.

وی گاز رسانی به میمه را از دیگر موضوعات ضروری این بخش دانست و تاکید کرد: آخرین مسیری که برای گاز رسانی به میمه مصوب شد از سمت ملکشاهی است که قبل از پایان سال جاری وارد فاز اجرایی می شود.











انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.