رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان اعلام کرد: 9 میلیارد و 60 میلیون ریال وام خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حمید ایراندوست گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات بانکی و داخلی کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار در قالب تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است.

وی افزود: 40 فقره وام اشتغالزایی از محل منابع بانکی به مبلغ چهار میلیارد و 700 میلیون ریال و 28 مورد نیز به مبلغ چهار میلیارد و 360 میلیون ریال از محل منابع امداد در سال جاری به مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شد.

ایراندوست یادآور شد: 29 مورد وام اشتغالزایی نیز مصوب شده و پرونده پرداخت آنها در بانک های عامل در دست بررسی و اقدام است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: وام اشتغالزایی تامین شده از محل اعتبارات بانکی برای فرزندان مددجو 150 میلیون ریال است و از محل اعتبارات امداد نیز300 میلیون ریال پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: این اعتبار برای ایجاد شغل در در زمینه های دامپروری، پرورش گاو شیری، حمل و نقل و صنایع دستی پرداخت شده است.














انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، ایوان ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.