مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) اعلام کرد: دور دوم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی با اعزام 276 دانش آموز پسر شهرستان های سیروان و بدره به یادمان های دفاع مقدس جنوب استان از امروز آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الله منصور بیگی گفت : این دانش آموزان مقطع متوسطه در قالب شش اتوبوس به مدت 2 شبانه روز از مناطق عملیاتی دهلران و مهران بازدید می کنند و دانش آموزان شهرستان های مهران، دهلران و آبدانان علاوه بر یادمان های استان ایلام به منطقه عملیاتی فتح المبین استان خوزستان نیز اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: اعزام دانش آموزان پسر به استعداد چهار هزار و 150 نفر تا پایان بهمن ماه به مناطق عملیاتی به یادگارمانده از دفاع مقدس ادامه دارد و البته این اعزام به علت امتحانات میان ترم مدارس به مدت یکماه از 24 آذرماه تا اوایل بهمن تعطیل می شود و با اتمام امتحانات اعزام کاروان های دانش آموزی از سر گرفته می شود.

منصوربیگی با اشاره به اتمام اعزام دانش آموزان دختر به یادمان های دفاع مقدس یادآور شد: از 10 مهرماه تا 24 آبان ماه سال جاری تعداد چهارهزار و 224 دختر مقطع متوسطه در قالب 15 کاروان و 23 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی استان اعزام شدند.











انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، اعزام ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.