رییس بهزیستی شهرستان رابرگفت: شهرستان رابر 340نفر معلول دارد که نیازمند حمایت مالی هستند

وجود 340معلول در رابربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نجمه سالاری  گفت: در حال حاضر شهرستان رابر 340نفر معلول دارد که ۱۱۷ نفر معلول جسمی و حرکتی، ۴۴ نفر معلول شنوایی، 118نفر معلول ذهنی، 25نفر معلول اعصاب و روان هستند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی صرفاً سازمانی خدماتی و حمایتی نیست بلکه هدف اصلی این سازمان توانمند سازی جامعه هدف و خصوصا معلولین است خاطرنشان کرد: این اداره 5دانشجو و 34دانش آموزمستعد تحت پوشش دارد که نیازمند یاری مسئولین و خیران می باشند.

سالاری تصریح کرد: همچنین بهزیستی درحل مشکلات و رفع نیاز های جامعه هدف از جمله مناسب سازی ، ورزش معلولین ، اشتغال معلولین و غیره نیاز به همکاری و یاری سایر ادارات ،نهادها و مشارکت خیرین دارد .

وی اظهار داشت: معلولین در واقع مانند سایر شهروندان هستند که تنها نیازهای خاصی دارند و به همین دلیل نیاز به رسیدگی و توجه ویژه دارند تا بتوانند توانمندیهای خودرا به عرصه ظهوربرسانند.

سالاری همچنین نامگذاری 13 آذر را به عنوان روز معلولین بنوعی هشدار به اقشار مختلف جامعه و توجه مسئولین به این قشر عنوان کرد و خواستار رسیدگی هرچه بیشتر به معلولین در حوزه های مختلف شد.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: معلول ، حمایت ، رابر ، توانمندی ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار