سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: روزبهانی از سرمایه های بوکس ایران است و نمی توان به راحتی از این استعداد بوکس گذشت.

احدی: روزبهانی یکی از سرمایه های بوکس ایران استاکبر احدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگا ران جوان در خصوص حضور روزبهانی در تیم ملی بوکس کشورمان اظهار کرد: احسان روزبهانی یکی از سرمایه های ارزشمند بوکس ایران است و نمی توان به راحتی از این بوکسور توانمند و با استعداد گذشت.

وی در خصوص انتخابی قهرمانی کشور و دعوت احسان به تیم ملی بزگسالان افزود: پس از ناکامی در المپیک ریو بسیاری از عوامل دست به دست هم دادند تا احسان حقش ضایع شود ، به عقیده من اما اگر می خواهد در تیم ملی حضور داشته باشد، باید مانند سایر بوکسورها به فدراسیون احترام گذاشته و شرایط را بپذیرد و طبق قوانین و مقررات  در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت نماید.

احدی در مورد همکاری با فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: من به مدت 2 سال با فدراسیون همکاری می کردم و به هر ترتیب به رشد و پیشرفت این رشته کمک کردم ودر مجموع از  شخص  و مساله خاصی ناراحت نیستم ،به علت اینکه از نظر مالی و اقتصادی برایم به صرفه نبود و از فدراسیون دریافتی ناچیزی داشتم و وقت زیادی صرف این مسایل شد که ترجیح می دهم دورا دور در کنار این رشته باشم.

وی در ادامه گفت: من از بوکس دور نیستم و همیشه در خدمت این رشته هستم و از هیچ کمکی به این رشته مهیج دریغ نمی کنم، ترجیح می دهم از تمامی حواشی در ورزش به دور باشم وبه آموزش نوجوانان و جوانان این رشته بپردازم. در مجموع به علت در آمد پایین مربیان و کمبود بودجه و مسایل اقتصادی برای مربیان اصلا به صرفه نیست به عنوان کار اصلی نمی توان به این شغل نگاه کرد.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص انتخاب گزینه سرمربی خارجی تیم ملی تصریح کرد: به عقیده من انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان بوکس ایران بهترین کار ممکن بود و فدراسیون بهترین تصمیمات را در این زمینه اتخاذ کرده است.

وی در پایان گفت: من به هیچ عنوان با فدراسیون بوکس و شخص خاصی مشکل ندارم. در صورت لزوم از هیچ کمکی به رشته بوکس دریغ نمی کنم و همیشه در کنار خانواده بوکس هستم و برای تک تک مسئولان و جامعه بوکس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار