نماینده مردم ورامین از شکایت دولت به دلیل اظهاراتش در روز رای اعتماد به وزرا به هیئت نظارت بر نمایندگان خبر داد.

شکایت دولت از نقوی‌حسینی به دلیل اظهاراتش در روز جلسه رای اعتماد به وزرا
"سیدحسین نقوی‌حسینی" نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شکایت دولت از خود اظهار داشت: دولت به دلیل اظهارات بنده در روز رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش در صحن علنی به هیئت نظارت بر نمایندگان شکایت کرده است.

وی افزود: البته تاکنون هیئت نظارت بر نمایندگان در این رابطه با بنده صحبتی نکرده‌اند.

نقوی‌حسینی ضمن تاکید براینکه هیچ ابایی از شکایت دولت علیه خود ندارد و این امر را  حق دولت می‌داند، گفت: گله‌ام این است که دیگر دولت نباید ادعا کند آزادی بیان وجود دارد و از نقد دیگران استقبال می‌کند، بلکه اعلام کند از منتقدان شکایت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اذعان داشت: دولت پیش از این نیز به دلیل مصاحبه‌ای که در رابطه با محیط زیست و خانم ابتکار داشتم از بنده شکایت کرده بود که آن پرونده مختومه شده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه اخیرا یکی از شهروندان که رقبای انتخاباتی در ورامین بود به دلیل اندازه پوسترهای تبلیغاتی از بنده شکایت کرده است، گفت: دادسرای منطقه صلاحیت رسیدگی به این شکایت را نداشت لذا پرونده در دادگاه کارکنان دولت پیگیری شد و بعد از حضور در دادگاه و ارائه اسناد و مدارک قاضی در نهایت رای به تبرئه من داد.

وی ضمن اشاره به دلیل این شکایت اظهار داشت: در صورتی که اشتباه در سایز چاپ پوسترهای تبلیغاتی بنده تنها به دلیل ارائه سایزهای اشتباه از سوی فرمانداری بود که همان زمان بلافاصله نیروی انتظامی پوسترها را جمع‌آوری کرد حال آنکه آرای این رقیب انتخاباتی زیر رقم آرای باطله بود.

نقوی‌حسینی همچنین با بیان اینکه در صورت دعوت از سوی هیئت نظارت حتما در آن جلسه شرکت کرده و توضیحات خود را ارائه خواهم کرد، تصریح کرد: اهمیتی ندارد حتی اگر محکوم شوم، همان طور که در مجلس هشتم به دلیل شکایت فردی محکوم شده و 50 هزار تومان جریمه پرداخت کردم.

نماینده مردم ورامین خاطرنشان کرد: انجام شکایت حق قانونی هر شهروندی است و نمایندگان هم نباید به این دلیل برای نظام هزینه‌تراشی کرده و به قوه قضاییه تهمت بزنند.

انتهای پیام/

نقوی‌حسینی: امیدوارم حرف‌های ما به جهنم حواله داده نشود/ترمیم باید در اشتغال انجام می‌شد + فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
چجور اون نماینده دیگه رو شبونه میان ببرن ازادی بیان چیزیش نشد حالا تو ازادی بیان میفهمی!!!!
آخرین اخبار