نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخاب اعضای کمیته تفحص از پیگیری پرونده‌های حقوقی ایران و آمریکا در جلسه سه‌شنبه/ گزارش سردار دهقان از اقدامات امنیتی در منطقه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از حضور سردار دهقان در جلسه کمیسیون امنیت ملی و ارائه گزارش امنیتی از سوی وی خبر داد.

انتخاب اعضای کمیته تفحص از پیگیری پرونده‌های حقوقی ایران و آمریکا در جلسه سه‌شنبه/ گزارش سردار دهقان از اقدامات امنیتی در منطقهسیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه متقاضیان عضویت در کمیته تحقیق و تفحص از پیگیری پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا، فرم‌های مربوطه را پر کردند اما به علت کمبود وقت انتخاب اعضا به جلسه روز سه شنبه موکول شد.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 20 نفر متقاضی عضویت در کمیته مذکور بودند، افزود:  از بین این تعداد، 5 نفر از متقاضیان بیرون از کمیسیون و مابقی از اعضای داخل کمیسیون امنیت هستند که در مجموع 15 نفر برای کمیته انتخاب می‌شوند. 
 
نقوی حسینی تاکید کرد: اعضای کمیته تحقیق و تفحص از پیگیری پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا روز سه‌شنبه انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: حسین مظفر، معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و همکارانش در جلسه امروز کمیسیون حضور پیدا کردند و گزارش مفصلی پیرامون حوزه نظارت ارائه دادند.

نماینده مردم ورامین همچنین با اشاره به حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: سردار دهقان با حضور در جلسه امروز کمیسیون گزارشی از اقدامات امنیتی و دفاعی در کشور ارائه کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ابتدای جلسه هم دو موضوع مورد بحث قرار گرفت،‌یکی لغو سخنرانی‌ها که در این باره بحث و گفتگو شد از جمله اینکه بنده خودم گزارشی از لغو سخنرانی ام در یاسوج ارائه دادم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار