اردبیل؛

عضویت 73 درصد جمعیت جوان کشور در شبکه های اجتماعی مجازی

کارشناس ممیزی آموزش ناجا گفت: 73 درصد جمعیت جوان کشور عضو شبکه های اجتماعی مجازی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ پروین قلی زاده در نشست تخصصی و کارگاه های آموزشی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در اردبیل سخن می گفت افزود: تکنولوژی شبکه های اجتماعی مجازی محصول غرب است اما بیشترین کاربران آن در کشورهای جهان سوماست و 73 درصد جمعیت جوان کشورمان عضو شبکه های اجتماعی مجازی هستند.

وی افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یک ابزار و تکنولوژی است اما متفاوت استفاده می شود و به همان اندازه که مفید است می تواند مضر باشد و همچون چاقوی دولبه است.

وی با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی فضای مجازی گفت: مشغول شدن در شبکه های اجتماعی و غرق درفضای مجازی باعث کمرنگ شدن ارتباط کلامی در زندگی زناشوئی می شودو این موضوع طلاق عاطفی و فاصله گرفتن اعضای خانواده ها از همدیگر را رقم می زند.

فریبا محمدلو، مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه سلسله نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی بویژه طلاق برگزار می شود گفت: جنگ نرم، حربه اصلی دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی است و خانواده ها باید بیش از پیش در حفظ و حراست از کیان خانواده هوشیار باشند.

وی از برگزاری چهار دوره نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوع آسب های اجتماعی در استان اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.