اردبیل؛

ثبت بیش از 17 میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده های استان اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: طبق آمارهای به دست آمده در 8 ‌ماه گذشته سال جاری بیش از 17 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار حسین عبدی افزود: یکی از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی استان اردبیل برنامه ‌ریزی‌های مناسب و دقیق برای کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان اردبیل است که امیدواریم با همکاری سایر نهادهای ذیربط بتوانیم به این اهداف دست یابیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توسط پلیس راه و سایر نهادها تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان اردبیل نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که باید تلاش کنیم تا با اقدامات پیشگیرانه شاهد کاهش هر چه بیشتر این تصادفات باشیم.

سردار عبدی گفت: هر چند تصادفات منجر به فوتی در جاده‌های استان اردبیل کاهش داشته است ولی این موضوع باید همواره مورد توجه بوده و وظیفه سنگینی در این خصوص بر عهده نهادهای ذیربط است.

وی افزود: مهندسی ترافیک در دنیای امروزه از جمله مباحث مهم است که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با توجه به این موضوع و با همکاری با پلیس راه بتوانند جاده‌های ایمن و با کمترین تصادفات را در استان اردبیل برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، ثبت ، تردد ، وسایل ، نقلیه ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.